Klachtenregeling

De klachtenregeling is bedoeld voor klachten die gaan over de zorgverlening door onze medewerkers.

Als u klant bent van Polarity Zorg en niet tevreden bent over de zorgverlening, kunt u een klacht indienen. Bent u niet in staat om dit zelf te doen, dan kunt u iemand machtigen die namens u de klacht indient. Uw gemachtigde moet wel duidelijk vermelden dat de klacht namens u kenbaar gemaakt wordt.

U kunt uw klacht indienen bij de leidinggevende* van de betrokken medewerker. Dien uw klacht zo snel mogelijk in, bij voorkeur schriftelijk. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht over de behandeling ervan. De leidinggevende neemt contact met u op en maakt een afspraak voor een gesprek om uw klacht te bespreken. Na dit gesprek ontvangt u een schriftelijke beslissing over uw klacht.

Het is mogelijk dat u het niet eens bent met deze beslissing en de oplossing die u wordt geboden. In dat geval zijn wij aangesloten bij Klachtenportaalzorg (www.klachtenportaalzorg.nl) .